Saknad

Länge sedan jag skrev här. men aja. Usch! Jag saknar Hageby stall och hästarna så det gör ont!
Ska ju börja där i höst och jag kan knappt vänta, vill så gärna ha en skötarhäst så att jag snart spricker haha.
Jag får ett sånt lugn i mig när jag tar hand om hästar och rider dom, då är jag som lyckligast. Jag vill även tacka
alla på hageby stall som har tagit hand om mig när jag har det som svårast i skolan och i livet. TACK! Ni har fört in
entusiasm i mitt liv och det är jag evigt tacksam för. Eftersom innan hade jag levt som en zombie! vissa dagar är ju så
fortfarande dock. menmen. Förut ville jag ingenting bara stirra i taket, men nu har jag mött underbara människor, hästar som jag älskar ( speciellt Mamba och Pepsi ;) ) Nu vill jag något, jag vill så mycket nu. :) Jag vill utvecklas genom ridningen, ta hand om någon häst. Jag har verkligen hittat vad jag brinner för! Och jag tänker satsa på det fullt ut. Ett speciellt tack till Lotta på stallet som gjorde mig hemmastadd där. Du är lite som en mentor för mig, haha får jag kalla dig det? ;)
STORT tack även till dom som rider där och tar hand om någon utav hästarna, för att ni har varit så snälla och lärt mig nya saker. Jag uppskattar allt ni har gjort och jag kommer vara en stolt ryttare som får gå på Hageby RK! KRAMAR TILL ER! ♥

p.s bilden är ej min!


Bästa Mamba! ♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin häst! :)

2011-07-24 @ 12:26:04
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0