Life is a hell

Jag måste ta det ifrån början så att alla ni förstår,
varför tårar rinner ner och mitt hjärta fylls av sår.
Har gått så många år sen första gången jag blev sviken,
men den känslan den är kvar, har haft sen jag var liten.
Varför händer allting mig? Hela tiden, fan jag orkar inte.
Har aldrig känt mig älskad eller värdefull, har varit rädd
att skaffa vänner, för jag är ingenting mot dom.
Jag har växt upp med ett hjärta utan bitar, har fått
kämpa för att leva, har fått kämpa för att finnas.
Jag har stått ensam med ett mörker runt omkring.
Jag pallar inte mer, orkar inte vara här, för allt jag gör
blir jämt så fel. Kan ingen ta mig som jag är?
Alla jag har litat på och vågat ge min kärlek, dom har
krossat mig totalt och aldrig riktitgt pratat ärligt.
Jag har levt i lögner och gått på dom gång på gång.
Hur kan jag vara så dum? Och tro att någon bryr sig om mig?
Hur kan du göra så mot mig? Ditt egna lilla barn.
Ja, du säger att du vill se mig glad, men kolla här.
Mitt liv på lyckan jag byggt upp är det första du förstör.
Du har krossat mitt hjärta, nu är jag på ruta ett



Kommentarer
Postat av: Linette

Snälla, jag vill höra din historia sicka ett e-mail åt mej jag vill så hjälpa dej! Berätta va som tynger ditt hjärta! Ingen skall få gå runt och känna sej oälskad jag skall försöka hjälpa dej! Hm ja e en person som gjort mycket fel i mitt liv! Jag vill hjälpa dej, iallafall försöka hjälpa dej! jag har kommit fram till en sak jag vill hjälpa människor! Såå jag hoppas att du släpper mej att hjälpa dej, jag skall försöka! Ta hand om dej! <3

2011-07-19 @ 20:31:06
URL: http://lineettee.blogg.se/
Postat av: Camilla

vill du ha några hundra extra läsare? :) skriv då enkelt bara en kommentar i inlägget här under så är du med och tävla om dem :) !!

http://www.kmilla.se/2011/july/dagens-blogg-1.html

2011-07-20 @ 11:57:57
URL: http://kmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0