dag 3 - det som skadade mitt hjärta mest

hmm, det som har skadat mest är svek från så kallade vänner som har varit falska. Gjort så jag inte litar på någon.
Och att det inte känns som om någon accepterar mig för den jag är, jag är en blyg, tystlåten, osäker tjej som inte
vill vara i vägen för någon. Det skadar mitt hjärta också...
Och så har vi den där skolan den har lämnat ett stort blödande sår i hjärtat varje gång jag sätter min fot där, får jag hjärtklappning, yr och blir allmänt svag för jag känner mig så jävla sårbar...


Kommentarer
Postat av: Annica

Det är trist då folk sviker än ,specillt då det är nära o kära i ens liv,som ens vänner.

Tyvärr så tycker jag att ibland så blir det tuffare för er som är yngre än vad jag kanske tyckte i din ålder. Visst, det fanns svek,ledsmheter o annat skit (tro mig)men jag tycker det kryper allt längre ner i åldrarna och dessvärre så gäller det att vara tuff som vuxen med och då hjälper det att ha en bra grund att stå på då man är barn/ung.



JAG TROR PÅ DIG! Jag är helt säker på att du kommer växa upp till en underbar,snäll person och visst, det kommer garanterat bli bakslag o tråkigheter som vuxen med, det är bara så, dessvärre MEN du ska ta fram DIN styrka och DIG. Så ska du se...

Det är inte lätt att vara "annorlunda", det har jag varit som ung med, haha. Jisses ja.Men jag är det fortfarande på både gott och ont men man lär sig att acceptera det på ett helt annat sätt.Men visst kan det var atrist i bland.Men fks, jag älskar sci fi (och fantasy) och det är inte många som jag känner, typ ingen egentligen som delar det intresset men ärligt , JAG gillar sci fi och det står jag för.



Ha en underbar termin i skolan.Beklagar att den känns tung att gå till men jag hoppas att du kan få en bättre känsla.

Ta hand om dig.Och vet du vad Moa, det är bara att du hör av dig, om det är något.Stort som litet.

massor med kramar!

2011-08-19 @ 22:31:09
URL: http://ankansplaskdamm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0