Dag 1 - om mig

Då ska jag skriva om mig alltså.. Inte så bra på det. xD
Men jag heter Moa Andersson, jag är 15 år och 1.57½ hög ( väldigt kort I know -.-' )
Jag är väldigt lugn, blyg & osäker tjej. Som ofta är tyst och inte vill vara i vägen.
Jag älskar djur! Jag rider & tränar hundar. Jag red på Ekenryttarna förut men har nu
bytt till Hageby RK. Jag har en hund av rasen Pumi som heter Sigge. Sen så tar jag
hand om en bordercollie som heter Jalle, som jag har nu tagit hand om i 6 år. Han
känns lite som min egna hund hihi. :) Han är mitt hjärta. ♥
Har ingen sköthäst ännu men det ska försökas fixas i höst. En annan passion jag har
är att läsa böcker! Det är helt underbart, har massor av böcker som jag håller på att
läsa. Jag måste alltid gå till bokhandeln när jag är i stan, även om jag inte köper något.
Jag älskar även musik, sjunger i duschen, vid datorn & där jag är ensam.
Jag älskar naturen, och att promenera i naturen. Jag älskar träden, vinden, jorden under
mina fötter, lukten ja allt! Jag är också väldigt fascinerad av vargar. Älskar dom! Dom är
så vackra och mystiska. :)
Något mer ni vill veta? Fråga isåfall ;)



Kommentarer
Postat av: sara

Är du oskuld, har du kille eller kanske haft?

Är du mycket för killar om vi säger så? :p



Varför är du så snygg vill jag medelarej bara om!

kramis.

2011-08-04 @ 20:45:47
Postat av: Moa

Ja, jag är oskuld,jag har ingen kille. Hade en när jag var 11 men det var inte seriöst :p

Om jag är mycket för killar? hmm, jodå lagom mycket, är ju inte ''besatt'' i dom men visst är jag intresserad av dom ;)



oj, tack så mycket! Jag tycker själv jag inte är så värst snygg. Men tack tack! (a)

2011-08-04 @ 20:51:22
URL: http://flywiithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0